måndag 16 juni 2014

MÅNADENS FYRA_B

MÅNADENS FYRA
… som Anna och jag kör!
För man kan aldrig få för mycket av det goda och ju fler vi är desto roligare".  
Vill du haka på - lämna då en kommentar här nedan med en länk till er 'fyra' (eller hos Anna) så hittar vi era 'fyror'. Länka gärna till våra inlägg i ert inlägg, så kan era läsare också vara med om de vill. The more the merrier! I slutet av månaden sammanställer vi alla som är med och länkar till era inlägg. 



Jag ber o ursäkt för att min fyra kommer så här sent men … Bättre sent än aldrig.
Juni månads bokstav är B : baksida | blogg | blåvitt | budskap 

baksida - min baksida. 

blogg - jag har mina favoritbloggar, som jag följt i många år (jag har ju t o m fått "riktiga vänner" i några av mina bloggfavoriter - hurra!). För att jag ska fastna och följa en blogg så vill jag att det ska vara mycket och vackra egna bilder, tillsammans med egen text. Och så härliga tips på saker som jag kanske annars inte hade hittat. Någon som bjuder på sig själv. En blogg jag följt så länge jag kan minnas är BluebirdVilka följer ni? Tips på härliga bloggar?

blåvitt - nu när det är sommar och man blir aningens lite mer brun (inte helt likblek i alla fall) och fin så blir jag alltid lite sugen på de där sakernas som för mig annars är big-no-no. Tattoos, fotlänk … Jag gillade verkligen de här tatueringarna - ni vet sådana där temporära tatueringar. De var så vackra, i blått och vitt. Kanske skulle vara något för mig i sommar … eller så kör jag på en fotlänk SKEPPOHOJ *ler*.

budskap - jag har nog aldrig hört till den stora skaran som älskar texter och budskap, inte så där som tavla på väggen. För mig är det illustrationer som tilltalar. Men samtidigt när jag hittar ett budskap som jag verkligen gillar, ja då ÄLSKAR jag det. Som detta: kindness. it doesn't cost a damn thing. sprinkle that shit everywhere. Så sant!

12 kommentarer:

  1. Hej, vad fint med ett inlägg! Ha en skön midsommarvecka!

    SvaraRadera
  2. Åh, som jag gillade er fyra den här gången! Kanske de bästa fyra orden hittills. Och så till råga på alla härliga bloggtips som dom genererar! Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Håller med Petra, härligt med alla bloggtips som vi får denna gång. En härlig fyra så här inför sommartider. Din baksida ;-)) Min fyra finns här: http://blomsterochbakverk.se/2014/june/manadens-fyra-b-2.html Ha det så gott.

    SvaraRadera
  4. Underbar 4:a tänker nog ge mig på att vara med... vi får se vad klockan säger :-) å tack för tipset... tatoo men inte riktigt på riktigt... det är något för en liten fegis som mig!

    Kram - Tatjanis

    SvaraRadera
  5. Sååå fint. Du tipsade mig om den bloggen för länge sen, jag minns precis. På en av våra första date:ar tror jag... ;))

    SvaraRadera
  6. Sååå fint. Du tipsade mig om den bloggen för länge sen, jag minns precis. På en av våra första date:ar tror jag... ;))

    SvaraRadera
  7. Ja men så fin fyra, gillar ditt bloggtips.
    Min fyra för juni finns på: http://rumochrabalder.blogspot.se/2014/06/manadens-fyra-pa-b.html

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Hängde på även denna månad! Här http://garderobenmin.blogspot.se/2014/06/manadens-fyra-b.html
    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  9. Hej hopp!

    Jag slank in lite sådär sent i vanlig ordning och bidrar med lite baksida, blåvitt, blogg och budskap :)

    Va säger du om det va!? ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  10. åh du. Den där bloggen är verkligen fin! Tack för tipset! Och din blomma....den kommer :)

    SvaraRadera
  11. I sista minuten som vanligt men nu är min fyra på plats ;-)

    SvaraRadera
  12. Sådär, i sista sekunden men nu finns mina fyra också på plats!

    SvaraRadera