måndag 16 juni 2014

ÄNNU EN HELG …


Ännu en helg som rasslade förbi. Och vi har ändå hunnit få in så mycket härligheter i denna helg. Snart är det en vecka sedan vi flyttade. Och vi är nu inflyttade, på riktigt. Vi trivs så bra.
Jag fattar mig kort idag. Bjuder på några bilder från helgen. Från mobilen. Måste börja använda kameran mer nu igen!!!

Det kommer mer i veckan, men nu innan midsommar har jag så mycket beställningar som ska iväg så idag blir det fokus i verkstan. Efter midsommar kommer mina leveranstider bli aningen längre under sommaren. Posten ligger liksom inte lika nära där jag kommer att bo och jobba då. Men mer om det snart.
Och så glad jag är - @llilla  har nu över 4000 följare på Instagram. 
Wow! 
Tack alla ni som peppar och kommenterar och gillar. 
TACK! 
TUSEN TACK!

Och Fabriken som "förlängde" inläggstiden … nu är jag med! Hihihi .. 

2 kommentarer:

  1. Härligt att ni trivs stor kram

    SvaraRadera
  2. Å så fint det ser ut! Som riktiga salar liksom. Tiden rusar och solen står högt. Men igår tog jag tillvara ögonblicket och somnade i hängmattan med barnen lekande bredvid. Jag lever på det hela veckan tror jag. Kram på dig.

    SvaraRadera