söndag 23 februari 2014

ATT INTE RIKTIGT HINNA MED …

bilder från mitt instagram @llillau

Det är svårt att hinna med allt när man är på resande fot.
Samtidigt som jag har semester tillsammans med familjen - ni vet ju att vi njuter av italienska pister, kära vänner, italienska delikatesser och äter oss igenom hela menyn på favoriten 'Hyddan' - så försöker jag att få min business (little.u) att flyta på. Det innebär att jag jobbar en stund varje morgon innan frukost eller någon timma då vi kommit hem från backen. Men bloggen känner jag hamnar lite på efterkälke … och inläggen blir ju väldigt enformiga - skiing, liksom! Jag ska dock ta tag i en sammanfattning av februari Månadens Fyra nu när månaden närmar sig sitt slut. Skynda att vara med om du fortfarande inte gjort ditt inlägg. Mer info hittar ni här.

Mitt instagram får dock någon ny bild varje dag - så häng med där. 
Jag heter @llillau 
Och idag har det hänt "spännande saker" där inne … *ler*.

+

Jag är åter i min little.u verkstad den 2 mars. 
Men du kan naturligtvis skicka mig din beställning nu ändå. 
Och så tillverkas smycket så snart jag är åter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar