fredag 14 juni 2013

NU SNART, NU SNART ... ÅKER VI

Skrutt!
Mina pioner vill inte slå ut. Jag plockade dem outslagna i stugan innan vi åkte hem.
Snittade och satte i varmt vatten. Önskade så att de ska slå ut.
Innan vi åker. På söndag.
Men näe. De vill inte ...

Hoppas, hoppas att de står kvar blommandes i rabatten när vi kommer hem om ca 2 veckor.

Vet ni. Att nu är nästan allt bokat inför vår resa till USA.
Vi börjar med 3 nätter i NY.
Sedan vidare mot San Fransisco i två nätter.
Och så kör vi ner till våra vänner i Saratoga.
Vidare mot Carmel. Där ska vi bo på en ranch i två nätter ... iiih!
Förbi Big Sur.
Sedan ner mot LA.
Och så avslutar vi med ett efterlängtat besök i San Diego.
- och min värdmamma från au-pair tiden.
Va!
Vilken resa.
Och vad vi kommer få uppleva. Så mycket.
Älskar att resa och uppleva världen med min familj.

Och inte en enda sak är packad än.
OooH!
Men imorgon, då har jag gjort klart allt jobb.
Då har jag myst en stund med kidsen i soffan.
Och jag har andats djupa andetag.
Och kanske upphör de där stress-relaterade ryckningarna i mitt höger öga då.
Då. Då ska vi packa.
Och det som glöms kan ju alltid shoppas i USA.
Oh yeah baby!

Semester. Sa jag semester! 
S.E.M.E.S.T.E.R! 
Never felt soooo good.

7 kommentarer:

  1. Vilken underbar resa!!

    Jag följer med, i tanken <3

    Tänker på er!!

    Safe travels, bring the camera ;)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Vilken resa ni har framför er, helt otroligt!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  3. WOW vilken resa ni har framför er, har inte riktigt hunnit med att kommentera, men jösses va! Njut. Upplev. Och rå om varandra!! Stor kram!!

    Ps. Lova att Insta!

    SvaraRadera
  4. Å vad härligt det där lät :)))))
    Hoppas att ni får en riktigt fin semester !!!!!

    Kram Thess

    SvaraRadera
  5. Men vilken resa ni har framför er, förstår att du längtar.
    Kul att träffa värdmamman från au-pair tiden.

    Ha det så trevligt...........

    SvaraRadera
  6. Ha det underbart!!!!

    kram

    SvaraRadera
  7. Lärde mig av en man på torget att man ska gnugga på toppen på pionknopparna om man vill att de ska slå ut.
    Och vad härligt med semester! Ha de riktigt gott!

    Kram,
    Lina

    SvaraRadera