lördag 15 juni 2013

LOVE U


Innan jag åker vill jag passa på att säga det här:
Fasiken vad jag är glad att ni alla läsare/vänner finns!

Stort tack för alla era fina kommentarer, era heja-rop och era beställningar.
Om ni visste vad det betyder för mig.
Massvis!
Så ett stort tack till er.
LOVE!

Jag har varit ganska dålig på att kommentera inne hos er den senaste tiden. 
Tiden har inte räckt till liksom.
Men, jag läser, inspireras och finns i er statistik. I alla fall.

+

Som ni vet är little.u verkstaden stängd fram till den 2 juli. 
MEN ni kan skicka era beställningar under tiden så kan jag sätta tänderna i dem så snart jag är hemma igen. Då kommer smyckena skickas så snabbt jag bara kan ... 

+

Jag ska försöka uppdatera här på bloggen under resans gång. 
Och så finns jag ju på instagram (@llillau ). 


Nu ska här röjas inför de gäster som kommer och ska bo i vår lägenhet under tiden vi är borta ... 
Och så ska jag färga fransar & bryn. Och göra fötterna fina med världens bästa fotkur. Man måste ju göra sig lite vacker ... 

5 kommentarer:

  1. Jag älskar tanken på att du ska iväg på en sådan sjukt kul resa. Blir alldeles lite konstig av att inse att det är så lätt att glädjas med någon jag liksom inte känner men samtidigt liksom känner ändå... Snurrigt och ärligt.

    kram och lycka på färden ♥

    SvaraRadera
  2. Bon Voyage, ha en härlig semester!!! <3
    /Åsa

    SvaraRadera
  3. Men vilken fotkur! Jag rusar till apoteket typ nu! Tack! Och du, bon voyage!

    SvaraRadera
  4. Ulrika, armbandet är fantastiskt jag älskar det! Kan nog inte följa skötselinstruktionerna! Vill aldrig ta av mig det!!! Tack!
    //Åsa

    SvaraRadera