onsdag 8 maj 2013

NU ÄR DET DAGS IGEN ...


... känns som att det är mer röda dagar i kalendern än vanliga 'svarta' just nu. Jag hinner liksom inte med i kalendern! Och insåg att det är dag före röd dag idag när fröken på förskolan påminde om att de stänger klockan tre idag! Just det ja.

Så jag jobbar på och skickar iväg allt som ska iväg till olika högtidsdagar de kommande veckorna. Så mycket underbara små historier som jag får ta del av, varför ett smycke beställs. Underbart! Och emailar med Ms Sanna om min resa till London nästa vecka. Woooop wooop! Inköp till little.u en hel dag står på agendan (några önskemål som jag ska leta efter?). Och resten av dagarna blir det häng med min fina vän. Ni vet; bara strosa - äta gott - dricka bubbel - och snacka ikapp sedan sist.

Men som sagt. Nu kör vi först den här helgens röda dagar. Happy Kristi Himmelfärds!

5 kommentarer:

  1. Ja så många härliga lediga dagar, men jag får mer ångest för jag måste jobba fredag och och skulle vilja ha låånghelg... men det har jag inte tid med. Vad härligt med London!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är bråda dagar den här tiden och fram till skolavslutningen. Tur vi får några långhelger att stanna upp och njuta. London låter alldeles fantastiskt. Enjoy!

    SvaraRadera
  3. Härlig blogg jag fann och mysiga bilder. drickan ser ju tämligen spännande ut, vad är det för något??
    Och en helt fel med London, shopping, bubbel och god och fin vän

    Kram Kram kajsa

    SvaraRadera
  4. härligt både med lediga dagar och london tycker jag! drickan ser spännande ut, trodde först det var något rosévin men det ser mer ut som lemonad :-)

    SvaraRadera
  5. Alla dagar som ger mer tid tillsammans är så välkomna!

    SvaraRadera