lördag 16 februari 2013

SÖTASTE SMYCKESFÖRVARINGEN


När vi var i USA hittade jag på Anthropologie de sötaste små smyckes-faten. De har massvis av vacker förvaring, och som jag tidigare inte hittat något liknande här hemma. Just nu förvarar jag min ring, som en gång varit min mammas (rött guld med hennes månadssten amethist), på ett av kaninens öron. Ni ser även armbandet LONDON STAR där på fatet och som kommer börja säljas nu i veckan när min nya kedja kommer. Armbandet kommer med två olika kedjor (och som halsband).

Det jag tänkte tipsa er om idag är att jag har hittat de mest underbara små porslins faten och burkarna på Åhlens just nu. Passar ju utmärkt till smyckesförvaring! Och priset - galet, mellan 39-79 sek. Jag tänker att de är de mest underbara små 'gå-bort-presenterna'. Eller hur? Fast några av dem tänker jag behålla själv - hihi!

det rosa fastet och den lilla vita asken : åh!! ugglan är också så fin och blir kanon att hänga en ring på ... 
tänker att Storebror kan förvara sina tappade tänder i den där asken · och jag mina jelly beans på det där fatet *ler*


Nu ska jag köra jobb. 
Sedan middag hos våra vänner ikväll. 

Glad lördag till er alla.

6 kommentarer:

  1. Alldeles ljuvliga!
    Köpte ett varsit fat till mina tjejer i julklapp i samma stil. Vita ugglor i mitten av fatet, från lagerhaus. det varlite svårt att ge bort de! ;)

    SvaraRadera
  2. London Star som halsband låter väldigt intressant! Vilken/vilka längder kommer du att ha?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maria, längden kan du välja själv, eftersom varje smycke tillverkas unikt för dig.
      Trevlig lördag, Ulrika

      Radera
    2. Låter spännande det här. Följer din blogg, men har inte köpt något tidigare. Kommer du lägga upp några inspirationsbilder på halsbanden?
      Trevlig söndag, Maria

      Radera
  3. Har en likadan från Anthropologie men utan öron...
    Min 4-åriga dotter råkade tappa den i golvet :-(
    Fin är den iaf!
    Tack för Åhlenstips!
    Trevlig kväll.
    // sara

    SvaraRadera
  4. Allra sötaste fatet det där mintgröna, SÅ fint!
    Alla var förresten lika fina :)

    Trevlig lördagskväll!
    Kram Linda

    Ps. Om du har lust, kan du vara med i en utlottning inne hos mig och vinna en valfri produkt från ekologiska c/o GERD.

    SvaraRadera