fredag 15 februari 2013

halsband BRICKA + ORD


Inför alla hjärtans dag hörde en tjej av sig till mig och ville ge sin man ett speciellt halsband. Hon ville få med 3 för dem speciella datum. Jag hade redan köpt in lite olika format på brickor eftersom jag ville hitta något lite mer, lite större än de runda brickorna som jag stämplar på normalt. Den här brickan är grym. Men ändå så enkel. Den är 27*17 mm. Den är gedigen. Och tillsammans med en lång kulkedja (2.0) med ett kulkedjelås blev det ett väldigt vackert & samtidigt coolt smycke. Jag tror att P och hennes man kommer slåss om det *ler*. Fast just ja, nu var det ju faktiskt han som fick det i alla hjärtans dags present ... 

+

Är du sugen på ett sådant här halsband BRICKA + ORD är det bara att emaila mig på ulrika.burell@telia.com och beställa ett. Med önskad text eller önskade siffror. Kommer upp i min little.u shop i helgen.

 Själv jublar jag över att det är fredag. Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, inte alls. Och näe, ni vill inte veta. Även om jag 'nästan' kan skratta åt det idag. Önskar er en en underbar fredag och själv ska jag ut och dricka bubbel och kramas med fina vänner.

 

1 kommentar:

  1. Fantastiskt fint. Hoppas dagen blev bättre än gårdagen och bubbel kan ju rädda upp det mesta. ;) låter som en trevlig kväll.

    SvaraRadera