söndag 10 februari 2013

SÅ MYCKET FRISK LUFT

Vi packade in oss i bilen igår och åkte uppåt. Denna gång har vi testat Romme Alpin. Vi åkte tillsammans med goda vänner. Och vilken helg vi fick! Massor av frisk luft, ner för backar av alla de slag, hotellövernattning med middag på grek-restaurang. Och så mello med massor av godis, ihoptryckta på ett hotell-rum. Ännu mer skidor idag. Och jag tror bannemej inte att det finns något bättre än det här. Att som familj åka skidor. Att vara utomhus och ha så kul tillsammans. Bli härligt trötta. Älskar't! Massvis!
Våra killar åker så bra nu (grymt imponerad). Det känns bra inför vårt sportlov i Italienska alperna. Can't wait!


Nu ska jag (och mina trötta ben) slappa i soffan och surfa runt på Fabriken
Bilden ovan är mitt söndags-bidrag.
Ses imorgon.

6 kommentarer:

  1. Åååå, så härligt det låter! Jag har inte stått på ett par skidor den här vintern och jag saknar det! Vacker bild också!

    Ha en riktigt bra vecka fina du!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt. Hela la familia som susar runt i backarna. Ja inte jag snigeln då, men alla de andra ;) Vemdalen var toppen, men kanske inte kan jämföras med Italien :)

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt det låter! Jag hoppas på en tur till fjällen om några veckor.

    SvaraRadera
  4. Underbart!! Kan bara hålla med älskar familjens skidsemester, en av årets höjdpunkter!!:-) Så mysigt och något man kan göra ihop oavsett ålder. Våra barn har fått lära sig tidigt att åka och sdan har vi åkt varje år. Ha det toppen i alperna.

    kram

    SvaraRadera
  5. Inget går upp mot frisk luft!!

    Å va underbart med Alperna. Får nöja mig med våra Jämtländska fjäll. Men det är inte helt fel de heller.

    Härlig fettisdag till dig, hoppas du får mumsa på en semla:)
    Här blir de bebismys framför brasan. HEla dagen lååång!
    Kram!
    /A

    SvaraRadera