fredag 8 februari 2013

FREDAGSMYS


Ja jisses. 
Fredag - igen! 
Den här veckan sa liksom swish! 
Och så var det fredag igen ... 
Och jag har druckit massor av kaffe - för jag är så himla trött. 
Can't wait for fredagsmys i soffan, framför tv:n ikväll.

+

Imorgon ska vi iväg och åka skidor. Längtar efter all frisk luft och att hänga med familjen & vänner i pisten. Äta god mat. Testa nya pjäxorna (oooh så mjuka). Och se barnen utvecklas. Hoppas på turbo-utveckling med tanke på att vi drar till Italienska alperna på sportlovet ... *ler*

HAPPY FRIDAY ! 

2 kommentarer:

  1. Välkommen fredagsmys! Jag och barnen har hängt hemma hela dan och sjukat. Men nu känns det friskt och jag väntar på att klockan ska ticka fram så jag kan öppna en vinflaska och äta gott. Hoppas på en fin kväll för er med och en tur i snön imorgon!

    SvaraRadera
  2. Hej, du har en utmärkelse hos mig idag, så kika in för lite närkärlek! Trevlig helg!

    SvaraRadera