onsdag 21 november 2012

GRÅAST



Idag är det grått. Va! Herre gud. Tyckte mig se en gnutta sol när jag lämnade barnen imorse, men sen ... grått. grått. grått. Och jag matchar, lika grå jag. Så vad passar bättre än att sitta inne, sippa kaffe tills man blir yr och skakig i händerna, vika silkespapper och hamra bokstäver av betydelse i silver.

+

Och ikväll hoppas jag hinna köra trumvirvel och dra en vinnare. Heja! Jag är alldeles tagen av alla vackra ord, all omtanke som finns och av er fina människor. Men mer om detta ikväll.

Jag har äntligen kommit på en justerbar lösning till little.u's armband ENKELT. Knutarna är vackra men uppfattas av en del som att knutarna lätt glider. Denna nya lösning är både vackert enkel & fungerar bra. Allt material är i silver (925). 

Vi ses senare ikväll. 


1 kommentar: