lördag 9 juni 2012

LEO LOVE






Lördag. Härliga lördag. Vi har alla tagit en skön sovmorgon. Sovit ut. Och lullat omkring här hemma. Inte gjort ett knop. Fast jag egentligen har en miljon & tusen saker att göra. Och trots grått, trist & blött väder ute tror jag minsann att klackar ska på. Fin-gå lite.

Och så måste jag visa er några av mina nyaste jcrew-saker, som jag klickade hem via finaste Lotta. Min leo-sjal och mitt leo-glitter-iphone-fodral. Kan man annat än älska - liksom ... Matchar dem med bästa (BÄSTA) jeansen från 7 for all man kind (second skin), min ur-gamla topp från By Malene Birger (med ballong-ärm) och ett par nya bling-bling (som jag snart ska visa). Och som vanligt är jag lite gul.

Kanske dags att sätta fart. 2 x barnkalas. 1 x 50-årsfest (vad ska jag ha på mig!). 1 x little.u-jobb. Och så lite annat därtill. Vad hittar ni på? Något kul? Hoppas!


8 kommentarer:

  1. åh så fint!
    jag har också en leo-sjal som funkar till allt! alltid!
    ;)

    ha en fin helg. KRAM

    SvaraRadera
  2. Är man en panter-tant så är man. Älskar hela kitten.

    och vart har du köpt fodralet? Me want. Kram

    SvaraRadera
  3. Ursnyggt har också en liknande sjal, så himla användbar! Du sett lördagschic ut:) den lilla svarta och mycket av dina fina smycken runt armar och i öronen så blir du kanon ikväll :) kul med fest , njuter själv på landet vattnet spegelblankt , fågelkvitter och lugnt, balsam för själen efter jobbig vecka kram

    SvaraRadera
  4. Me to - panter-tant! Har nog en si s där 5-6 stycken leosjalar, varje gång jag köper en ny så är det för att den inte riiiiktigt är likadan som de förra :)

    Precis avverkat ett pass på fotbollslagets loppis och ikväll bir det tapas med bästa grannarna. Ha det så kul på 50-årsfirandet!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Shit så snyggt. Fest är alltid kalas. Här sätter vi upp en liten stringhylla, borstar nypotatis och fixar grillen. Lördag!

    SvaraRadera
  6. Men alltså JCREW! så fint allting och deras barnavdelning är min favorit!

    När öppnar de en butik i Sverige? Ska vi se till at få det gjort?!?! ;)

    Kram och hoppad du ahr en härlig Lördagkväll

    Ida&Nike

    SvaraRadera
  7. Är också svag för leo! Dina saker var riktigt snygga!
    Här har vi köpt nya soffor idag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. rosé?!? Nu skojar du allt. Det är på tok för modern för panter-tanterna. Vi ska dricka sherry i pytteglas som nästan går sönder när man sörplar..

    Tabletter? Nässpray? Finns det?!
    Måste jag kolla upp. Med Ester hade jag fyra vändor och det var tortyr!
    Kram!

    SvaraRadera