torsdag 8 mars 2012

ÄRTAN PÄRTAN ...


Tänkte bara tala om att mitt little.u armband JAG HJÄRTAR naturligtvis går att få med ärtlänks kedja om man så önskar.  De blir så fina de också - och man HJÄRTAR minst lika bra. Och det behövs här i världen ...

Så här på internationella kvinnodagen önskar jag (också) att vi kvinnor kan vara lite snällare mot varandra. Jag tycker ofta att de som dömer hårdast & som 'tycker' mest om andra är just vi kvinnor. Så låt oss HJÄRTA varandra istället och respektera att alla fattar olika beslut. Och att alla sätt är bra. Jag tycker vi ska hjälpa varandra. Istället. För det behövs.

4 kommentarer:

  1. Armbandet är jättefint! Och du har så rätt i det du skriver, kvinnor kan vara så hårda mot varandra istället för att hjälpa varandra.

    SvaraRadera
  2. håller med ulrika. trams är vad det är.
    dömmer gör kvinnor också alldeles för fort.
    underbara armband. gjorde ett liknande för nårra år sedan, allt som fattades vad ett m och ett a :). tack!
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  3. Å fint och rätt du skriver. Och rätt har du om stöket och kreativiteten :)
    Och jag surar lite för jag missade en finfin tävling... ;) Men du så mycket vackert du gör!! Heja!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. ja, håller med!

    Glad för mitt armband som jag ser snart <3

    SvaraRadera