söndag 13 november 2011

STÄDAR HÄR & DÄR

{ * }


Maken sätter sig om en liten stund på en flight till HK. Känns alltid lite oroligt. Och så är det så långt borta, från mig och småkillarna. Jag har tillbringat förmiddagen på vårt dagis {som är ett familjekooperativ} och där har jag målat hyllor och städat kök. Nu fortsätter jag med att städa vårt eget hem. Så det ska glänsa och lukta gott. Vilken söndag va! En riktig treat ... hahaha!

Och så har vi firat Maken som PAPPA idag. Han fick så klart ett fågelbord, fågeltokig som han är. Och det mysiga med fågelbordet är att det ser precis ut som vår stuga - röd med vita knutar & en egen liten fågelholk på väggen. Så fint! Och så har jag pratat med MIN pappa och tackat honom för att just jag fått en sådan fin pappa. Tänka sig, lyckliga jag!

Och hönni - glöm inte tävla HÄR ! För att sprida lite mer HJÄRTAN i världen. Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar