lördag 27 augusti 2011

VASSA EGGEN





Oh vad det var trevligt igår. Och trött är jag idag. Och så har jag fortfarande lite ont i fötterna efter mina blanka Whyred boots. Och mätt i magen av allt gott Nebraska kött som jag åt igår. Spana in kniven på första bilden så förstår ni att det är kött man äter på Vassa Eggen. Och dricker väldigt gott rödvin därtill. Väldigt najs! Och så klart väldigt mysigt att träffa Fröken London.

Ursäkta alla bilder tagna utanför toaletterna. Jag är inte så foto-van att jag (vågar) tar bilder på mig själv publikt (förstår fotfarande inte hur alla ni vackra människor får till era outfit-bilder) ... därav papperstussar och soptunnor på golvet & konstiga vinklar och avsaknad av helbild. Hahaha! Jag gillar min fina gula väska och toppen från COS. Gissa var örhängena kommer ifrån?

Nu blir det middag ute på gården med little.sis, Flisan & T. Härligt i sommarkvällen.

5 kommentarer:

  1. LOVE den gula vaskan! New York bo

    SvaraRadera
  2. NewYorkbo: Jag älskar den också! Hoppas att ni mår bra - trots Irene!

    SvaraRadera
  3. Underbar väska!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Wow, den gula väskan blev fantastiskt fin! Är du nöjd m den andra?

    Ser att du har mycket snyggt på g, jag gillart! :)

    SvaraRadera
  5. Annixen. Det där är inte den där gula väskan. Detta är en modell större kuvertväska från i våras. Solgul! Lovely! Den lilla gula som jag beställde hade en ful fläck så jag fick skicka tillbaka den. Trust. Men jag haffar en ny nästa gång på stan tror jag, med matchande skärp.

    Och den stora fina bruna är ju bara så gorgeous! Luktar dock skumt ;) skinn antar jag. Haha! Men så fin & så användbar. Kommer hänga med varje dag i vardagen i höst. Tack fina för tipset!!!

    Kram xx

    SvaraRadera