söndag 28 augusti 2011

MER HÖSTIGA FÄRGER ISTÄLLET FÖR SOMMAR

grå mjölk & griege

grön opak & griege

brun transparent & fire opal

beige opak & fire opal

Ni vet mitt SUMMER I armband, som jag tidigare gjort i turquise, rosa, guld & läder, beställdes av en tjej som gåvor till sina brudtärnor. Hon valde vackra kombinationer i mer jordnära & höstiga toner. Visst blev de fina! I varje litet rosa paket ligger en personlig 'thank you note' handskriven av mig. Vilken fin liten present att ge bort!

Det är det här som är tjusningen med att göra personliga & handgjorda smycken. Kontakten man får med sina kunder OCH viktigast av allt; varje smycke blir som kunden önskar. In i minsta detalj (förhoppningsvis). Och till dig som snart gifter dig : All lycka !


3 kommentarer:

  1. Så grymt snygga!!! Nu blir jag sugen på att beställa!! Vad ligger priset på?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Madeleine. De kostar 100 sek styck. Affordable, right! ;)
    Kram, Ulrika / little.u (ulrika.burell@telia.com)

    SvaraRadera
  3. åh så fina!
    Tack för din krya-på-dig-kommentar hos mig idag.

    Å lycka till med dödskalle-återförsäljaren imorrn; Det ser jag fram emot!!

    Kram på dig.

    SvaraRadera