onsdag 27 april 2011

PRUTTLERA




Våren är ljuvlig! 
Sol & äntligen lite värme.
För att inte tala om Körsbärsträden som är i full blom i Kungsträdgården. Så vackra!

Igår efter vilan gick jag & Busen för att möta upp momo & Nilsen som njöt av storstaden. Härligt! "Prutt-lera" införskaffades och många klingande skratt lockades fram. Hahaha! Hur kan pruttar vara så skoj! Haha! Vi köpte sushi på vägen hem och så var det dags för mig att gå på Brf's årsstämma. Jag är en sån där person som lyckas engagera mig i allt ... ibland trevligt, ibland mindre ...

Nu ska jag äta något och sedan mysa med två små kottar som gått halv-dag på dagis. Momo är ju här!
Och ikväll ska vi fira Herr Fabrik. Nice!

1 kommentar:

  1. Pruttlera är ju SUPERKUL ; )

    Sv:Nej klänningen köptes för flera år sen! Men är fortfarande inte använd ; )

    SvaraRadera