torsdag 28 april 2011

HUNKY-TIPS


Idag måste jag tipsa er som inte vet om att Hunky Dory har sin utförsäljning/outlet. Idag och imorgon mellan typ 08:00-19:00. Det är en blandning av olika kollektioner, årstider och förmodligen lager som de säljer till minst halva priset.
Idag på förmiddagen - när jag var där - fanns det en hel del fint kvar. Speciellt i lite större storlekar. Jag tror/vet att det kan vara väl värt att gå en runda i eftermiddag också då de röjt upp efter morgonruschen. Folk blir ju lite som galna och rycker åt sig allt de ser som sedan blir liggandes i provrummet och lite överallt. Jag gick några varv - kände, klämde och tillslut handlade jag 3 finstickade koftor, en sommarklänning & en scarfs för 2100 pix. Det kan man väl kalla fynd! Så ni som inte varit där och gillar HD - lycka till!

3 kommentarer:

  1. Oh va avis jag blir - vill oxå gå!! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh jag ser att du hittade den lilla beiga koftan som jag har...älskar den..men de var sååå stora i storl så jag har en XS, fatta 1,73 cm lång och Xs i en kofta...knäppt!

    Min fina topp fanns inte eller hur...äh, jag hittar på rean i sommar.

    Vad fick du ge för koftan? Jag betalade 450 kr förra sommaren..bara nyfiken..

    KRAAAAM!!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! jag gillar verkligen HD!

    Säljs det seriöst skoskydd till bobbycarförare?

    Kram C

    SvaraRadera