onsdag 20 april 2011

I HEART BUSNEL


Jag har länge tänkt köpa en Busnel-kofta, ni vet de där klassiska. Och nu äntligen hänger en mörkblå sådan i min vårgarderob! Lyckliga jag. Nu är jag sugen på en ljusrosa också. Ljusrosa och guldknappar, oh så fint!

Och som ni kanske ser bakom koftan så har 3 (!) nya doftljus från Voluspa hittat hem hit också. Älskar dem! ÄLSKAR! Ni som aldrig testat dem, gör det! De doftar ljuvligt, man blir på bra humör och de är så vackra. Allra bäst är att hemmet luktar så gott när man kommer innanför dörren ...

Dags att jobba. Nilsen spelar och jag plockar fram mina pärlor. Det blir fina påskgåvor i äggen till de som beställt dem, eller hur! Håll utkik, tänkte snart ha en liten vår-kampanj på ett av mina smycken.

2 kommentarer:

  1. Men hallå, jag skulle ju också få köpa ljus! Finns det några kvar??? Åh vad fin den mörkblå är. Men jag är supernöjd med rosa :-) Puss på dej snäckan!!

    SvaraRadera
  2. Löken: Jag har lagt en beställning på en rosa också;) OM hon får tag på en till. Ljus skulle hon kanske få in fler av också. Mamma ska få ett i påskpresent tänkte jag.
    Ska jag be henne hålla koll på en mörkblå till dig också? Kram på dig!

    SvaraRadera