tisdag 26 april 2011

BÄÄÄÄ ...


{ rackarn som höll på att mumsa upp min väska! hungriga små lamm ... }

Idag hade Nilsen ett återbesök hos läkaren för att kolla hur lungor & hjärta mådde. Han mår så mycket bättre men är lite medtagen. Skönt att det är bättre. Mitt hjärta!

Eftersom barnen har bondgårdsskola varje tisdag ute på en 4H gård körde momo & jag ut dem direkt då vi var klara. Så härligt! Strålande sol, grönska på träden, vitsippor i stora sjok, magnoliaträd i full blom och barnen som sprudlade av glädje. Kolla in de här godbitarna som alla (15 barnen) fick mata! Gölligt - så det förslår! Bääää ...

1 kommentar:

  1. Vad skönt att höra att han mår bättre!!

    Och va, har Magnolian slagit ut?! Brukade varje dag när jag gick och hämtade Esther för några år sedan kunna se flera magnoliaträd. Man blir så lycklig. Här har jag däremot inte ett enda att titta på.

    Ha det så härligt i veckan med mormor på besök.

    Kram!!

    SvaraRadera