onsdag 16 mars 2011

VI RESER TILL ...


Bikini H&M, Ståhatt (okänd), Sandal Hawaians, Solglasögon Raybans, Scarfs Alexander McQueen, Örhängen little.u }

Några har frågat vart vi ska resa. Svaret är: Maldiverna ... 
Jag har alltid velat åka till dessa paradisöar (mitt i indiska ocean) ända sedan jag var liten. När vi var små skulle min 'bästis' och jag bli filmstjärnor på Maldiverna eller Hawaii och ha egna bodyguards. Dé ni!
Nu får jag äntligen åka dit {men det andra får "vänta" ... hahaha!}
Nu klurar jag på vad jag ska packa med mig ... allt ovan ska med va!

8 kommentarer:

  1. Oj - så skoj! Angenäma packningsbekymmer med andra ord :)

    SvaraRadera
  2. Du HAR ju redan en egen snygg hunk till bodyguard! Och dina småpojkar tycker redan att deras mamma är världens största stjärna, så...
    *ler*

    Mrs B, var hittar jag den där supersnygga bikinin? Inte för att jag ska till Maldiverna direkt, men sommaren kommer väl till DK någongång!?

    Här säger man "god arbejdslyst" för att muntra upp, så: "God packnings-lust" Ulrika!!!

    Kramar från Fröken Danmark

    SvaraRadera
  3. Ups, det stod ju H&M under bilden...sorry! Då får jag ta mig dit och prova. Fast ljusa provrum + likblek hud + bikini, inte känns som det mest lockande just nu. Kanske kan man ta på sig ett par solbriller med brunt glas så upplevelsen blir lite bättre...pilot-modell givetvis!

    Fröken Danmark, igen

    SvaraRadera
  4. Fröekn D: Ett tips, bikinin finns på HM online. Klickeliklicka hem den, prova i lugn och ro och om den inte passar skickar du tillbaka den.
    God arbejdslyst vännen & kram (som vi säger i SWE:)

    SvaraRadera
  5. Är bara liite avis, maldiverna!! Ja, ni kommer ju få det helt underbart. Trevlig resa!

    SvaraRadera
  6. Önskar dig och familjen en underbar semester!

    Lotta

    SvaraRadera
  7. Lyyyyyx!!! Njut!

    Vet du (ang. din kommentar), jag gör också så där i bland. Köper bebis kläder, jag tycker är fina, för att jag inte kan låta bli. Och så tänker jag att OM jag får en till liten nån gång, då finns ju inte plagget jag förälskat mig i kvar.... hahah, så sjukt egentligen. Jag tror jag har typ åtta små plagg liggandes. Så jag förstår precis din känsla över pälsen i storlek 86. Kram.

    SvaraRadera