söndag 20 mars 2011

GULT ÄR FINT



( från fina Mias mode)



Spana in dessa gula godingar! Jag blir så glad av gult! Kommer ni ihåg att jag beställde en gul klänning för ett bra tag sedan - den kom aldrig. Snopet! Det var väl en mening med det också kanske (för väl i affären så var den inte riktigt lika fin, men vad kan man begära för 199:-).

Men så när jag var i London stod jag på Anthropolgies och klämde (klappade) den gula sammetsklänningen från Day. Just då tyckte jag att det kändes lite konstigt att handla Day i London (varför då!!! hur tänkte jag!). Jaja, jag hittar säkert något annat fint i gul - - - som den här clutchen till exempel (från American Appreal).

Härligt söndagsmys önskar jag er alla!

1 kommentar:

  1. Hej blog kompis! Jag tipsade om dig och dina smycken hos mig nyss. Hoppas det är ok? Trevlig kväll!!

    SvaraRadera