måndag 7 februari 2011

SÖNDAGS PYSSEL



I söndags drog vi iväg och åkte skillor i Vasaparken. Riktigt härligt med solsken och en liten Nils som kan åka riktigt bra nu. Busen klättrade i ishögarna runt omkring isbanan. Nilsen åkte ett par rundor sedan ville han också klättra i de höga snöbergen. Tjoohooo, vad kul! Hem och äta röd pölse till lunch. Vila. På eftermiddagen kom Familjen Fabrik över på en riktig mysfika. Stackars Fru Fabrik som ska operera bort sina halsmandlar idag. Been there, done that! Huuuuu! Men å andra sidan har jag inte haft någon halsfluss/streptokocker sedan augusti. Och det är jag evigt tacksam för. Men operationen och läkningen var ju ingen hit. Men det kan man leva med.

Idag blev det en promenad-runda ner på stan för att returnera skinn-jackan jag köpte i lördags. (Heja Haga-parken). Den var verkligen ingen hit. Nope! Såg mest ut som en svart sopsäck på mig. Halsbandet behöll jag dock. Ska ta kort och visa snart, det är så fint!

{ hötorget & ett dignande frukt-bord }

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar