tisdag 5 oktober 2010

[skoproblem]

{ älskar denna outfit }

Jag är på jakt efter skor.  Jag är sugen på en slags känga, typ ... som jag kan ha både till jeans & klänning. Svårt. Är lite sugen på ett par jodpurs {heter de så?} eller kanske en mormors-känga ...
Tips mottages gärna?

Idag har jag hängt med Fru Granne och stylat deras lägenhet inför kommande forografering idag. Så fint det blev. Tänk vad lite piff kan göra.
Nu ska jag plugga Digital Bildhantering. Spännande att sätta sig i skolbänken igen. Tur det är ett spännande ämne, annars kanske jag somnar, men att lära sig Photoshop ska bli riktigt kul.
Och senare ska jag skrapa och måla om "Lilla Gubben" {gunghästen på dagis-gården}. Ingen annan kunde göra det och jag började bli lite trött på att den stod där och såg ful ut. Så nu kanske lilla gubben blir en zebra ... eller får knallrosa prickar. Vem  vet! My choise!
Ikväll ska sätta mig med mina smycken. Är sugen på att delta i en tävling som IKEA håller i som heter Garderoben. Får se om jag hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar