onsdag 6 oktober 2010

[nya pjucks *2]




{ till mig }
 
{ till Busen }

Jag har hittat ett par kängor som jag faktiskt tror kvalar in och får stanna kvar med mig. Skulle egentligen bara ner på stan och lämna tillbaka en klänning som jag köpte för nästan en månad sedan {otroligt att det är öppet köp i EN månad!}, och hittade då dessa kängor istället. Och nu efter att ha provat dem till jeans och till svarta byxor så får de nog stanna. Och eftersom de var ett fynd så har jag nog råd att hitta en klackad känga också. Är sugen på den nya Acne kängan. Får se!
Vad tycker ni?

Härom dagen var vi på Åhlens {inköp till Fru Grannes styling}. Då hittade jag & Busen dessa fantastiskt söta kanintofflor som jag bara var tvungen att köpa både till Nilsen och honom. Nilsen var inte riktigt övertygad om att det var 'innetofflan för honom'. Han undrade om det kanske fanns ett par med spiderman på istället? Busen däremot - han älskar sin P.oP PJ och sina rosa kaniner! Nilsen kommer dock le i eftermiddag när han kommer hem - jag hittade Spiderman-tofflor till honom idag {nyinkommet på HM}.

Nu - glass & plugga digital bildhantering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar