måndag 27 september 2010

[måndag-blues]

{ ett  av våra fynd }

Måndagar är ju ganska trista dagar. Plötsligt är det vardag igen - man måste upp i tid till jobb & dagis - man måste ta tag i alla vardagliga sysslor - OCH man har en hel vecka framför sig!

Men veckan började ganska bra. Det är nystädat här hemma {l.o.v.e.l.y} och jag har fått leka inredningsstylist. Japp. Fru Granne och jag har gått igenom deras lägenhet för att se hur de kan piffa till den inför deras försäljning i en snar framtid. Vi satt och fnulade och skrev ner saker på en lista - och så gick vi på inköpsrunda. Hittade så mycket fint. Mycket i lila i butik nu. Vackert! Lila har alltid var en favorit hos mig. Kanske för att jag älskar lavendel så mycket.
Inredningsstylist ... Ohooo! Det är skoj! Kanske ett jobb för mig. Jag älskar det! Sedan hur reslutatet blir är ju en annan femma - hahahaha!

Nu ska jah väcka Busen så ska vi gå och hämta storbusen. Oooh, ska nog ta en kaffe innan. Trött!

{ älskar lavendel }

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar