måndag 10 augusti 2009

BVC & tvätt, tvätt, tvätt!

Hemma i stan - med blandade känslor. Längtar ut till naturen, havet och friska luften. Momo & mofa kommer ikväll, sista veckan på semestern. Blir skojsigt! Vi drar nog ut till stugan imorgon efter att jag varit och klippt mig - HURRA! Jag ser ut som en SKIT i huvvet! Jag längtar sååå --- HURRA!



BosseBus - lille stackarn - ska till BVC idag för läkarbesök och vaccination. Spännande, har inte varit där på typ 3 månader. Oups! Undrar vad vår lille SÖTA tjockis väger? Han har blivit så stor - min lilla, lilla goseboll. Min lilla bebis är 1 ÅR om en månad. Känns helt galet! Min baby! Han är en riktig liten charmis - han babblar på. Sätter handen vid örat och säger 'hey' och blablabla,glu,glublö ... hahaha! Han pussas på beställning: "Ge mamma en puss!" - blöt puss = underbart! Lillprinsen!
Och Nilsen är en så fin storebror! VÄRLDENS BÄSTA! Han pussar och kramar lillebror, tar hand om honom ... det är syskonkärlek. Och Så klart är han Bosses stora idol. Så klart! Tänk när lillebror kan gå helt själv - hur blir det då? KUL!

Nu ska vi äta pannkisar och sedan gå till BVC. Och så ska vi klippa Nilsen. Sommarkysst blekt hår som en surferboy - cooling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar