lördag 14 mars 2009

Hur stor ska stugan bli?

Tulpaner i massor - bild tagen i Paris.
Det är frågan det!
Har idag träffat en arkitekt i Åkersberga som kom med lite ideér på hur vi kan bygga ut stugan. Men vet i sjutton om jag vill nu - dyrt blir det - men det kanske det kan vara värt? Men känns det rätt - blir det verkligen då vårt andningshål, som kräver raggsockor på och enkla lösningar, om allt finns där och så där coolt designat? Vi måste tänka lite tror jag!

Hann inom en kollega till J på vägen hem - en spontan kopp kaffe. Mycket trevligt! Och spännande - de har en stor tjej och så fick de trillingar för ca 1 år sedan. Vad gnäller jag över? Tänk 3 samtidigt! Wow! Men gú så söta de var .. (och 2 hundar har de också).

Nu snart familjemiddag på Döden i grytan ... mmmm ... Vi hade så trevligt sist att vi bara måste gå nu igen. Hoppas barnen är lika duktiga idag som de var förra gången. Och ett glas Gran Mauro ska det drickas! Så gott rött vin - LÄNGTAR!

Sedan Melodifestivalen - såklart! Det är ju finalen! Undrar vem som vinner? Måns är ju söt ...

IMORGON ska det bli 8 grader & solsken ... kan det vara sant? Jag tror det inte förrän jag ser det ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar