söndag 15 mars 2009

Mamma du behöver ta medicin

Hey Nilsen - du är för kul!
Idag har inte varit min dag! Sur som 1 000 000 sura citroner & trött, trött, trött och allmänt ur gängorna. Som man kan känna sig ibland. Det har varit mycket Lilla My över mig. Grrrr, tvriiii, hmmmpf, schhiiii, grrrr ... arg, arg, arg! Förlåt!

Nilsen var bjuden på kalas till sin kompis Mio. De har alltid lekt bra tillsammans och har gemensamt att de älskar Lightning. Så en självklar present var en Lightning PJ ... ful men mycket populär! Och kalaset var mycket lyckat. Nilsen var lycklig: Prinstårta serverades. Fiskdamm med godispåse - och maaasssssoooor av bilar att leka med. Eftersom de flesta barnen som var där var yngre var Nilsen glad då han fick ha de flesta bilarna för sig själv.
Det var i bilen dit som Nils var så kul. När vi satt oss i bilen och åker så säger jag: "Förlåt för att jag varit så sur och grinig idag! Tycker du jag varit grinig idag Nils?" Då säger Nilsen mycket allvarligt: "Jamen mamma, du måste ta din medicin så du inte är så sur!" Gissa om J höll på att köra av vägen på grund av skratt!
LillBosse har inte varit på humör idag. Lille plutten - gnyr och vrider på sig och mår inget bra. Undrar vad det är. Inget hjälper. Bara ledsamma miner och mycket gnyandes. HJÄRTAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar