söndag 15 februari 2009

Vilken bilförsäljare jag är!

Vagnen är såld -Emmaljunga City Jet som jag ända sedan jag fick den tänkt sälja men som jag bara dragit ut på för att den kan ju faktiskt vara bra att ha. Och jaá, jag vet, jag har svårt att göra mig av med saker - jag erkänner! Det kan ju faktiskt vara så att jag gör ett misstag och ångrar mig, så bättre att vänta liiite till för att känna efter. Jag var t o m tvungen att provköra BosseBus i den idag när vi var ute på ärenden för att känna om beslutet verkligen var riktigt - och det var det, den är ganska klumpig. Och NU, whips, är det såld! Jag satte in annonsen på Blocket vid 5-tiden idag och vid 8 ikväll var den tittad på, hämtad och betald. Jippi! Ulrika-the-car-seller! Mera Blocket försäljningar till folket! Kolla in denna: http://www.blocket.se/vi/20270481.htm?ca=11_s Kanske något som ni behöver? Som ni inte kan vara utan?

Usch, båda killarna är riktigt hostiga och förkylda. Snyft! Mina gullungar! Och snyft - min & Jakobs sömn. Men vi är ju vana vid det här laget ... Nilsen blir hemma med mig & Bo imorgon. Han hade lite feber nu i kväll och somnade direkt efter halv flaska välling i Jakobs säng framför Bollibompa. Har väl aldrig hänt förut. Åh - alla dessa j**la baskilusker! Men kanske att syskonvagnen ska få en beslutsrunda imorgon för att känna efter om den ska stanna kvar hos oss eller hitta ett nytt hem via Blocket. Haha! Ska försöka hitta en bra handduks-hållare till vårt badrum. Nu efetr 3 år ska det upp krokar som inte hela tiden trillar ner pga att de är uppsatta med sugproppar. Jeeze! Men förhoppningsvis blir det rätt krokar nu när vi sugit på vilken vi ska ha under så lång tid ...

Jakob har lagat en supergod kycklinggryta ikväll. Men nu ska jag klämma min tredje delikatoboll för idag (kan man bli delikato-beroende? hjälp!) och kolla tv 10 minuter till - sedan hägrar sängen. Jämte den lille hostiga grisen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar