tisdag 17 februari 2009

Jeeze - sjuka igen!

Jaha - så är vi hemma sjuka igen! Herre gud - har inte vi fått vår dos av baskilusker som härjar i våra kroppar nu? Nils har feber toppar på 40 grader, hostar, snörvlar, piper i bröstet och är riktigt hängig. Lill-Bo är hostig och hostar hela nätterna igenom. Suck! Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla! Låt detta vara sista sjukan på länge nu!

Mycket Lightning McQueen bliré!

Jag jag får INGET gjort trots att jag borde fixa en massa inför helgen då mamma mu fyller 60. En sak har jag i alla fall fått iväg och som borde vara klar på fredag. Sedan ska present inhandlas - och det vet jag redan vad det ska vara så bara jag kan ta mig ner på stan så är det grejat. Men ändå, hade ju velat pyssla och fixa en massa inför helgen. Får ta tag i det när Cissi är tillbaka (brun som en pepparkaka) på torsdag. Nu sover Lill-Bosse och Cars rullar - så jag ska bara njuta med en schysst tidning i soffan jämte mitt lilla element Nils.

Stackars oss ... Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar