måndag 13 oktober 2008

SJUK : SUCK!

Usch! Jag är sjuk, trodde jag hade klarat mig men icke ... ont i halsen, feber och värk i varenda led. Ajajaj! Dessutom är Bo super slemmig i sina små smala luftrör så det låter som om han ska kvävas hela tiden, så han och jag sitter upp och sover om nätterna, ljuvligt för rygg och nacke. Och för sömnen - man sover ju såååå bra, eller INTE! Om ni ser ett vandrande lik på gatorna så är det jag! Rött-the är bra för sjuklingar ... och Gojiberries.

Har fått hjälp hos snälla Kerstin-sjukgymnast idag, akut tid som hon klämde in mig på. Jajamensan min rygg var riktigt sne, och nu ska den vara fixad. Sedan fick Lill-Bo en ny Molo fleeceoverall från Haeven - så nu kan han få åka bärsele ute. Måste äta halstablett och en alvedon NU! OCH ... dags att vila, Lill-Bo sover så jag ska passa på jag med! ZzzzZzzzz ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar