torsdag 23 januari 2014

HEAVENLY SPREAD ~ HEAVENLY MELLIS


Just nu · världens bästa mellis!
Päronbåtar med mandelsmör (just detta från Renée Voltair).
Mums!

Och så är burkarna så söta ~ rosa & fina mönster. Men aningens för små. Kan jag tycka.
Med dessa tillsammans med en nypressad juice (med lite grönt och skönt i)  står jag mig fint fram till lunch efter ett längre löppass.
Shit vad de där löppassen ger härliga kickar! Lovely …

+
Nu dags att jobba!


Och tack snälla alla ni som kommenterat här på bloggen, på instagram och per mobilen efter att ni sett vårt hem i Plaza Interiör
Så härligt att få så fin respons, när man själv mest varit pirrig & lite hispig över det. Tack!

2 kommentarer:

  1. Jamen - absolut. Mandelsmör byggde denna kropp :) Härligt med energi och träning!

    SvaraRadera
  2. Det där måste jag prova. Jag har döpt 2014 till Hälsans år :)
    Fin helg U!

    SvaraRadera