onsdag 17 april 2013

SÅ HIMLA FINT !


När Jannike berättade att hon skulle anordna den Stora Bloggdagen (den 4 maj här i Stockholm) så kände jag med ens att "det här vill jag vara med och sponsra". Och den här tjejen alltså, vilken tjej! Hon håller i det här eventet helt själv (vid sidan av sitt jobb och 3 barn), och det kommer ju bara bli så grymt!

Anyway, jag har suttit här och velat om vilka smycken som ska lottas ut, pillat med bilder, satte samman en "reklam-bild" för att visa smyckena och skickade iväg alltihop till Jannike för några dagar sedan. När jag sedan går in på hennes blogg igår och läser det HÄR inlägget, som handlar om mig och mina smycken, så bara dör jag och håller på att trilla av stolen. För det är så himla fint skrivet. Om mig, liksom. Stort tack Jannike. Dito!  Tänk vad denna blogg-värld för med sig mycket glädje & vänskap. Love it!

Jag ska dit! Ska ni? 

Det kommer att lottas ut ett halsband WINGS OF LOVE, ett armband SCULL och 5*armband BRAIDED GOLD under dagen.

4 kommentarer:

  1. Vad fint skrivet! Och vad kul med en cyber-kompis, de kan man aldrig få för många av ju! Hade jag bott i Stockholm hade jag med största sannolikhet dykt upp på bloggdagen, får nöja mig med bilder som ni andra lägger upp (hoppas jag!). Idag har vi en tävling på Doyoufancythis.com som du gärna får kolla in =)
    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Gulligt av dig att sponsra med så fina smycken.
    Japp vi ses då, kul!!

    SvaraRadera
  3. Åh... du vet ju vad jag håller hus den 4e. Jättekul, men ändå. Måste allting krocka? Hur går det med väggarna.. eller laddar du för bästa moodboardet igen? ;)

    SvaraRadera
  4. Coolt! Och visst är det galet det här som händer i cybervärlden. Lite magiskt.

    SvaraRadera