torsdag 25 juni 2015

MÖBELKÄRLEK

Titta vad som äntligen flyttat in. Ända sedan Asplund visade den där Tati kollektionen för första gången har jag älskat allt i den. Har längtat efter att ha dessa möbler i mitt hem. Nu när vi flyttade till större (jag vet, det är ett år sedan) så behövde vi större soffbord. Det tog ett tag att få med mig Maken till deras affär. Men väl där blev han lika kär. Så vi slog till på soffbord, sidebord och sängbord - allt ur Tati serien. Och nu kom de med bud precis innan midsommar. Och behöver jag ens skriva att "we just looove them!". 


Måste även tipsa om de här vackra bilderna. De kommer levererade i den där vackra boxen som ligger där på soffbordet.  Bilderna är magiska ... 


Och pionerna på bordet är plockade i vår egen rabatt ute på ön. Ljuvliga - efter att ha fått lite extra ömma blickar och fått nytt ljummet vatten varje dag i en veckas tid börjar de äntligen att slå ut. De små hårda pionknopparna. Och de doftar ljuvligt … My precious!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar