tisdag 23 juni 2015

DAGARNA DE GÅR OCH GÅR EFTER VARANDRA


Det är mycket blommor här just nu!!!
Dessa växer på en hel äng ute på vår ö. Om de inte blommat över till helgen så måste jag fota havet av lupiner, det vackraste jag sett på länge.


Jag jobbar min sista vecka. YAY! 

Sedan sommarlov ända till den 10 augusti. 
Min axel behöver detta!
Tog emot mina sista beställningar dagen innan midsommar och stämplar & slipar alla de brickor som önskats och sitter och sätter samman smycken tidig morgon och sen kväll. Maken är i Portugal på konferens (nej, han spelar inte golf även om han hellre hade gjort det). Det hade vi tydligen missat lite i vår planering av barnomsorg :) så de små monstrena är hemma med mig - fast jag jobbar! Well, som sagt, jobbar jag nattetid. Hehe!

Nu längtar jag missvis ut till ön, till en vildvuxen tomt och en nybyggd stuga som blivit bättre än jag någon sin vågat hoppas på. Idag blir det en tur till Byggfabriken, lampor, badrumssaker och linsåpa ska inhandlas. Åh vad barnen kommer älska denna dags-aktivitet tillsammans med sin mamma - noooot! *ler*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar