onsdag 20 maj 2015

CHERRY BLOSSOM FRÅN ÖN


Just nu ler jag varje gång jag kommer hem och ser mina kvistar från ön - där körsbärsträden blommar mycket senare … Ljuvliga!

Det är lite högt tempo här just nu -  på ett positivt sätt så klart.
Morsdag, examen och studenter.
Massor av beställningar.
Massor av svarta händer och fula naglar pga allt silver som slipas.
En stuga på ön som har slutbesiktning nästa vecka (wiiihoo!).
Massor av events och saker i skolan.
Födelsedagar (min t ex).
Och så lite värk (som jag försöker att stänga av tankarna på!) - men näe, det gör ont hela tiden!


KRAM!
u.

4 kommentarer:

  1. extra kram till dig! Ja sjukt mycket nu, och tänker extra på dig som har ont :-( men vad härligt med landet, vi var ute i helgen UNDERBART!! och så mysigt att allt är lite senare där så man kan njuta av allt blomamnde lite längre

    kram

    SvaraRadera
  2. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvaraRadera
  3. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvaraRadera