tisdag 23 september 2014

LJUSMYS & INKÖPSRESA

På en dag blev det höst. Kallt och riktigt brrrr:igt!
Då tänder vi ljus, massor av ljus.
Både levande och våra enjoy candles.
Beställer hem indiskt. Äter så vi spricker.
Berättar om hur vår dag har varit.
Och äter lite glass.

+

Barnen ska strax sova och jag ska sätta igång och jobba - pass no 2.
På torsdag morgon åker jag på inköpsresa till London. Jag behöver jobba undan och planera en lista på saker som jag ska leta efter.
Hurra så kul!
little.u's verkstad är alltså stängd torsdag och fredag.
Men jag är åter på måndag morgon.
Du kan göra dina beställningar som vanligt men svar får du först när jag är hemma igen.

halsband A SKY FULL OF STARS är helt nytt, i sterling silver .925 / på bilden i längden ca 75 cm.
Eftersom varje halsband tillverkas efter beställning så går det att få det i den längd som man önskar.
Stjärnorna är ca 10 mmø och kedjan är en tunn ärtlänk (1.3). 

Det kostar i längden 60-75 cm 550 sek. Och längden 40-55 cm (då hamnar stjärnorna aningen närmare varandra) 500 sek. 75-90 cm kostar 600 sek. Allt material är sterling silver .925

Skulle du önska beställa detta halsband så skickar du mig önskad längd samt din adress + önskat leveransalternativ ( se info nedan) | e: little.u@telia.com

7 kommentarer:

  1. Åh... halsbandet är ju superfint! Blir väldigt sugen på ett!

    Have fun in London!

    SvaraRadera
  2. Åh så fint! London minsann, en sån tur att jag hann lägga min beställning då :) Varför är det alltid så med vissa saker att det är så svårt komma till skott? Nåja. Längtar efter paketen från dig. Och enjoy London!

    SvaraRadera
  3. Ha ha vad galet då är jag också i London, kanske ses:-)! Ska ju träffa "Vingarna", längtar...tack för tipsen i London

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. men åh, är det denna helgen som du åker till london också!??
      Galet!

      när flyger du?

      Radera
  4. Så fint! En fråga, är det alltså samma antal stjärnor (fem?) oavsett längd?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är det … men man kan så klart modifiera det efter tycke och smak. Men i längden 75 cm så är 5 stjärnor precis lagom .

      Radera
  5. Det ser perfekt ut! Försöker bestämma mig för vilken längd jag vill ha. Har en 80 cm kulkedja m bokstavsbrickor & hjärta. Så jag funderar på ett lite kortare nu. :)

    SvaraRadera