måndag 6 januari 2014

little.u ÄR ÖPPET IGEN ~ VÄLKOMNA ATT BESTÄLLA (2014) !


Imorgon är little.u 's verkstad öppen igen. Hurra! 
Och ni som väntar på email svar, svar kommer med start nu.

Är det så att ni har väntat med att beställa eftersom det varit stängt och nu är ute i senaste laget så tar jag naturligtvis hänsyn till om något är extra bråttom, tveka inte ~ jag gör då mitt allra bästa för att hjälpa till.

Och så kommer jag efterhand att fylla på med nyheter. En del kanske ni redan sett skymta förbi under december månad - här eller på instagram (@llillau ), men jag har bara inte haft tid att lägga upp dem på littleujewelbox.blogspot.com … De går naturligtvis bra att beställa de ändå. En del är helt nya.

Och så hoppas jag att min nya hemsida ska bli klar snart. Hahaha, många är ni som säkert ler, för att ni hört det ett antal gånger ~ men jo, denna gången ska det bannimej bli av! Så är det bara! Jag har ju tagit 'expert-hjälp från olika håll'. Så spännande!

Och så börjar vi med en kick-off … för att kicka igång år 2014 ordentligt. Gaaasa!
(och så ska jag avsluta min bokföring för år 2013 - suck, suck, suck! - det pratar vi tyst om. helst.fy för bubblan så tråkigt. men måste ju göras. det är bara så. ja.)

Det här blir ett bra år!

Välkommen att beställa!
Ulrika / little.u


1 kommentar:

  1. Vilka fina smycken du gör. Jag tänkte fråga varifrån du beställer ditt "råmaterial". Självklart förstår jag om du inte vill avslöja det. Men jag måste ju chansa! ;) Att fråga skadar ju inte.

    SvaraRadera