onsdag 8 januari 2014

ATT ÖNSKA


Ber om ursäkt för att det handlar mycket om little.u här på bloggen just nu. Men det är nytt år och en himla massa nytt. Och jag gör ju inte så mycket annat än att jobba med little.u just nu om dagarna. Ja då jag inte hänger med kidsen & Maken eller springer i skogen. Men snart så kommer det andra inlägg också … bland annat kommer MÅNADENS FYRA snart igen, med en ny bokstav. Ni är väl på då igen då va? 

Det jag ville visa idag är att nu finns halsband ATT ÖNSKA i 'little.u shopen' och går bra att beställa genom ett email till little.u@telia.com. Mer info hittar du HÄR. Jag älskar mitt, det är så enkelt och vackert där det hänger och dinglar på den långa och tunna kedjan …

2 kommentarer:

  1. Men du. Skit i ursäkterna. Det är ju mixen och variationen som gör det :)
    Kram Cecilia

    SvaraRadera