söndag 1 december 2013

1:A ADVENT HÄLSNING


Vill bara titta in snabbt och önska en fin 1:a advent.

+

Jag har just kommit hem från en helt underbar helg tillsammans med mina fina väninnor. Vi som annars lever på olika platser runt om i Skandinavien och som hörs via FB, sms och telefonsamtal i vår vardag. Och som denna helgen fått tillbringa tid tillsammans. Bara vi. Och vilka samtal vi har haft. Ni vet såna som berikar ens liv och som är en ära att få ta del av, som man kanske bara kan ha med sin allra bästa vänner. För att man vet att man finns där för varandra. Och för att vi tycker så väldigt mycket om varandra. Och det senaste året har inte varit en dans på rosor för några av oss, på riktigt väldigt taggigt. Men vi har varandra. Och när vi ses är det som att det var igår. Vi tar vid där vi var sist. Och nu är jag så väldigt glad och påfylld med energi. Och full av tacksamhet.


Nu ska jag sjunka ner i soffan bredvid Maken. Gosa ner mig och njuta av att vara hemma med honom och kidsen. Imorgon drar det igång på allvar i little.u's verkstad. Tjiihoo!

1 kommentar:

  1. vad härligt det låter! Förstår att du är pånyttfylld av energi...och visst ska man vara tacksam att man har vänner som ger så myckete nergi och som alltid bara finns där....

    kram

    SvaraRadera