onsdag 13 november 2013

armband ROSE STAR


Vet ni det att rosenkvarts sägs ha egenskapen att den hjälper oss att ge kärlek till oss själva, öppnar upp våra hjärtan. Lär oss att bli mer förlåtande mot oss själva. Och befrämjar harmoni & balans. Det tror jag vi alla behöver, mer eller mindre. 


+

Så när jag hittade dessa små, vackra stjärnor i rosenkvarts sist jag var i London visste jag med ens att jag bara var tvungen att köpa dem. Massor av dem. De är svagt, svagt rosa. Jag har knutit fast den lilla stjärnan på en tunn tråd av silke. En rosa. Jag tänker att armbandet är perfekt att knyta på sig - önska sig något - låta det sitta på - och den dagen som det trillar av går önskan i uppfyllelse (vill jag tro). 

Och så tänker jag att det är perfekt att köpa två. Ett till sig själv och ett till sin vän. Så knyter ni tillsammans, på varandra. Önskar er tyst. Och hoppas ... 

Armband ROSE STAR kostar 150 sek - vill man köpa två på en gång kostar det 25o sek för 2 (då slås de in i var sitt paket om man önskar det).  Du beställer det genom att skicka ett email till little.u@telia.com . 

1 kommentar:

  1. Två i ett. Fint smycke och fin tanke! Kommer med största säkerhet en beställning från mig när julen närmar sig. Har du silkestråden i andra färger?

    SvaraRadera