söndag 27 oktober 2013

EN FLADDERMUS I VÅRT HUS


Söndag och dags att mingla på Fabriken. Jag skickar in min lilla fladdermus på kalaset. Kan lova er att det blir fart & fläkt då. Och ett och annat dansmove ... Och denna ljuvliga lilla fladdermus-mantel som kommer från H&Ms All for children kollektion ~ så bedårande!

Denna söndag njuter vi av att vara tillsammans som familj, andas frisk luft och det viktigaste; tar upp båten. Så att den inte fryser fast när snö & is kommer.

Denna söndag har börjat med eld i kaminen, stora koppar espresso & ett konstaterande att detta kommer blir en fin dag tillsammans. Och nej Tina, inga som helst jul-feelings ännu. På länge. Jag vägrar innan 1 advent. Vägrar. Nu ska vi ut och njuta av den vackra hösten.

6 kommentarer:

  1. Så fina bilder! O vilken underbar mantel, den måste jag absolut kolla in! Skön söndag till er. Här njuter vi en hyacint o äter pepparkaksgifflar... Hmm.

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten fladdermus! Härliga bilder.

    SvaraRadera
  3. Gölliga onge! Och den där kollektionen var en riktig succé.- Klickade inte hem ett smack och gissa om jag ångrar det nu!? Svar; ja.

    Och din blomsterbild nedan. Pin-Pin. Utsnygg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ... och boken om Olle var inte alls min tekopp. Fy! Kunde inte läsa ut den. I krönikörform älskar jag hans texter, men jag blev helt depp av Olles karaktär.

      Radera
  4. Men lille sötgöte!
    Synd att jag helt missade den kollektionen. Den är ju helt fantastisk! Ha en härlig måndag, kram

    SvaraRadera
  5. Åh, den som ändå hade en brasa att tända och en storkopp med espresso i närheten när första höststormen nu rullar in över Skåne (en gullig fladdermus hade inte heller skadat, tror jag) /Hanna

    SvaraRadera