torsdag 26 september 2013

ISABEL MARANT FÖR H&M



Den 14 november hamnar Isabel Marants kläder på HM's hyllor. Ett riktigt spännande samarbete!  Så länge kan man titta igenom vad som komma skall här på Vogue's hemsida. Och ja, jag kan nog tänka mig en hel del ... Och som vanligt kommer allt ta slut på nolltid. 

+

Idag ska jag försöka få saker och ting att flyga här hemma. Flyta. Jag märker att jag påbörjar saker som aldrig blir klara för att andra saker och ting påbörjas. Som att jag inte har någon ro, som att mina tankar spelar mig ett spratt. Det blir kanske så när det händer mycket roliga saker. Men idag, ska jag andas och ta en sak i taget. Skriva listor. Det är bra. Så att man kan ta dem i tur och ordning. Och kryssa av. Idag! Japp! 

1 kommentar:

  1. Wow ser snyggt ut:-)! Ja listor är bra, ett måste för mig ger struktur och tillfredsställelse att få stryka, ha ha

    ha en toppenhelg!!

    kram

    SvaraRadera