onsdag 25 september 2013

HÖST:IGT


Jag är väldigt mycket för naturliga material. Jag gillar saker som man kan använda mycket och som nästan bara blir ännu mer vackra ju mer man använder dem. Det är ju därför jag fastnade för silver!
Jag bär ytterst sällan kläder tillverkade av konstmaterial, om det inte behövs. Mina favoriter just nu är silke, ull, bomull, läder, kristaller, cashmere & silver/guld.  Rena material. Och plagg som känns sköna / mjuka att bära. På hösten vill jag allra helst bara rulla in hela mig själv i en stor filt av cashmere. Och stanna där tills det är varmt och skönt igen. Och den där väskan, va! Man måste ju drömma ... Så länge bär jag den här.


Och så tänkte jag passa på att fråga er. Är det någon som har ett 'supertips' om ett användarvänligt men ändå flexibel program att skapa sin hemsida i? Jag har ju redan mina domännamn. Men den web-editorn som de tillhandahåller 'höll inte riktigt' för mig. Kanske har ni tillverkat en fin hemsida i ett bra program/platform? Tänk så här, jag kan inget om hemsidor. Bara hur jag vill att den ska se ut! Haha ... 

3 kommentarer:

  1. Oh! En outfit i precis min smak, så snyggt! Och den där väskan ja, suck.. En vän har den, liiite avis..

    Ha det gott!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Ang. hemsidan, har du testat Wordpress? Finns massvis av tutorials och videor på nätet om hur du kommer igång med det och är logiskt uppbyggt så man enkelt kan administrera sidan sen. Det får bli mitt tips! =) /Hanna

    SvaraRadera
  3. Men hjälp vad fin kappan var! Perfekt som tröstpresent till mig själv för att 15 månaders mammaledighet tar slut på tisdag, tror jag minsann! ;)

    SvaraRadera