torsdag 5 september 2013

FINA SAKER

Så mycket fina saker det finns att hitta överallt just nu.
Har du hittat något som du är sugen på? Här är några av de saker  jag önskar mig.


Och så bär jag mitt halsband INDIAN FEATHER till allt. Allt. Känner mig fri ... 
(glöm inte bort att det är fri leverans på alla beställningar hos little.u under vecka 36 - d v s till på söndag)

Att ha i beredskap efter varje middag. Eller nu när allt grus börjar dras in med höstdojjorna.

Och så vill jag verkligen ha ett par Petty boots - från Sam Edelman. De perfekta bootsen enligt mig. 
Ska bara hitta dem någonstans först.

Och så ett par nya jeans från JCREW. Ett par toothpicks, som jag bär dagligen och trivs allra, allra bäst i. Och den här tvättade looken. Åh!

Kavajen! Ända sedan jag såg den bestämde jag mig för att köpa den. I svart sammet och broderier. 
Att bära tillsammans med jeans & en tischa. Och så är den slut - slut på noll sekunder! Bah! Men kanske, om jag har tur, finns den kvar i någon butik. 





Jag får väl ta mig en runda ner på stan imorgon. En härlig fredagstur på stan! För att köpa godsaker på Hötorgshallen. Blommor på Hötorget. Frukt på samma torg (till juice-maskinen). Gott vin. En kik inom leksaksbutiken eftersom litet Monster fyller 5 år på söndag. Träffa två härliga pinglor. 
... och bara andas lite. Jag springer på lite för fort just nu. Glömmer att andas emellan åt och darrar till lite då jag känner efter. Så en eftermiddag på stan imorgon kommer göra gott för andningen. 


4 kommentarer:

  1. Du får mig alltid i toppstämning!

    Så härligt det här. Och så mycket fint!

    En fredagsrunda på Hötorget...mmm, ja tack. Träffa pinglor och andas. Gott vin. Lovely!!!

    KRAM fina, ha en jättehärlig helg

    SvaraRadera
  2. Verkligen fin den där jackan - hoppas du lyckas hitta någon, så trist när allt är slut innan man ens hinner fundera på att köpa.
    Kram och ha en underbar helg
    jannike

    SvaraRadera
  3. Vilka fina grejer du har på din önskelista. Har sett att H&Ms Paris kollektion redan börjar dyka upp på Tradera, så ta en kik där så kanske kavajen kan bli din ändå? Kram/Hanna

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin marmordiamant, vill också ha!

    SvaraRadera