söndag 5 maj 2013

VILKEN DAG VA!


Sitter här och tänker på igår. Stora Bloggdagen. Och vad väldigt trevligt det var (trots att jag inte hann prata med så många andra, jag är en urusel minglare). Och så väldigt duktig Jannike är som ordnade hela konkarongen (tack!). Och så härligt att hänga med Malin hela dagen. Och så hoppas jag att de 5 som fick ett little.u smycke i utlottningen är gillar dem.

Jag var inte med på middagen på kvällen. Jag skulle egentligen på en annan fest, som blev inställd i sista minut. Så istället kunde jag äta middag med mamma, pappa och barnen på Döden i Grytan. Och sedan vänta in Maken (som varit i London) i soffan med ett glas vin. En riktigt härlig dag.

Och idag är det söndag. Och jag ska försöka andas lite. Titta upp på solen. Och vara med min familj. Vila inför en hektisk jobb-vecka! (Ikväll tittar jag inom Fabriken för att se alla söndagsbilder).

9 kommentarer:

  1. Ja, igår verkade det som att alla var på bloggdagen :-) Det blir kanske en del söndagsbilder därifrån idag.

    SvaraRadera
  2. Underbar Bild, den symboliserar vad jag orkar med idag;) hihi blir trött när all anspänning släpper, för jag tycker oxå det är lite jobbigt att mingla...men vilken trevlig dag det blev- fylld med inspiration och kärlek. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild med röken.

    Vad glad dom som vann ditt fina smycke måste ha blivit.

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  4. Tänkte på er! Vilket drag det måste varit och så inspirerande. Alla ni härliga under ett tak.

    Härlig bild!!

    KRAM och ha en fin söndagkväll xo

    SvaraRadera
  5. Döden i grytan, fantastiskt god mat!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild! Förstår ni hade riktigt mysigt event! Hade varit såå kul att vara med....
    Kramis Suss

    SvaraRadera
  7. Hann aldrig lista ut vem du va..*ler ...men visst var det en fantastiskt dag :) ...Vi hade jättetrevligt på kvällen även om man bara hann och prat med hälften ( eller knappt det ) men middag på Döden i grytan är inte helt fel det heller ( en av mina favoriter i Stockholm )

    / Pernilla

    SvaraRadera
  8. Det var fint att träffas igår. Att mingla blir aningens konstlat. Lite obekvämt. Glad att jag vågade hälsa på dig.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Härlig bild som verkligen kan få symbolisera efterdyningarna efter bloggträffen som var fantastisk och surrealistisk.

    SvaraRadera