lördag 11 maj 2013

NYA DOJOR


Stort Monster sportar sina nya gympadojor, ett par New Balance (i korall). Maken köpte dem till honom när han var i NY i januari. Och nu äntligen är de på utomhus och slits härligt. Litet Monster kör med Adidas Stan Smiths. De är mina favoriter! (vi har alla var sitt par i familjen) Men i större storlek finns de bara med snörning, och eftersom det ska gå fort när skorna sätts på så kör vi på New Balance dojsen. Coola de också! Såg dock dessa som jag tror jag ska ta och beställa hem.

Stort Monster har dessutom blivit helt kär i sin adidas jacka, den där klassiskt svarta med vita ränder. Jag vet inte jag ... hmm ... Men jag antar att det bara är att vänja sig vid att kidsen börjar få en egen vilja vad gäller stil och klädsel. Litet Monster är redan väldigt bestämd. Och på hans önskelista står just nu en balettkjol. Jahapp! I så fall får jag väl klicka hem en sådan här då ... (ni vet jag är pojkmamma, tar alla mina chanser! *ler*).

Nu ska jag hälla i mig lite allergimedicin. 
Sedan ska dojsen ut och slitas på härligt knastrande grusvägar. 
Härlig lördag till er!

1 kommentar:

  1. Ja det blir svårare och svårare som mamma att påverka barnens klädstil:) hihi lite annorlunda önskning med balettkjol då men kul! Ha en fin dag i solen! Kram Nilla

    SvaraRadera