söndag 21 april 2013

EN BILD DENNA SÖNDAG


Vilken härlig dag va! Strålande sol och aningen värme. Äntligen! Då har vi haft städdag på vår förskola (ett föräldrarkooperativ). Jag och min syster (japp, kusinen går på samma förskola - lyx) har målat och målat och målat om lekstugan som står på den fina innergården. Tyvärr inte så mycket sol på näsan där.

Killarna har putsat på sina cyklar och tog en tur med Maken i Haga, där jag sedan kunde möta upp dem. Dagen avslutades med en trevlig söndagsmiddag med vänner. Och nu mina kära vänner gör all den friska luftan (och en gnutta allergi) sig påmind ... apa-trött!

Med Herr Croco (som vi hittar lite här och där här hemma, idag i hallen) önskar jag er en skön söndagskväll. Fler söndagsbilder finner ni inne på Fabriken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar