onsdag 6 mars 2013

KOM IHÅG!


Är hemma själv med kidsen hela veckan.
Och på det mycket jobb (vilket jag älskar & är så tacksam för!).
Det bara poppar upp ideér på nya smycken som jag vill testa att tillverka.
Jag vill göra en nya hemsida.
Jag vill måste bli klar med mitt bokslut; deklarera.
Hinna med att lyssna på barnen och ge dem tid.

Då blir det lite si och så med att komma ihåg 'allt det andra'.
Kreativitet & 'måsten' tränger sig liksom före. Bubblar.
Så jag har nu skrivit världens längsta kom-ihåg-lista. Satt upp den rakt framför ögonen.
Och är det någon av er som känner er försummade så får ni höra av er, bums. Lova.
Upptäckte precis att det saknas toa-papper. 
Bäst att komma ihåg det i eftermiddag då jag går och handlar.
Påminner mig själv!  *ler*

Så. Full fart!

5 kommentarer:

  1. work lamp i guld. Åh! Stort Åh!....

    SvaraRadera
  2. Ja de där "vardagliga" bestyren trillar lätt mellan stolarna...
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Kul kom-ihåg :) Ja det kanske är prio ett, även före bokslutet va. Hihi.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Låter som fullt ös, och lite medvetslös, för din del ;)
    Inte kul att vara utan dasspapper =/, hoppas du inte glömmer det under handlingen!

    Snygg bild, och snygg lampa, oj vad jag vill ha den!
    Kram Catta

    SvaraRadera